Twoi klienci odwołują wizyty? A może w ogóle zapominają Cię o tym poinformować? Tego problemu nie pozbędziesz się w 100%, ale dobry system rezerwacji wizyt online pomoże Ci go opanować. Dzięki przypomnieniom dotrzesz do zapominalskich, a funkcjonalności systemu ograniczą „okienka” w grafiku. Dzięki temu wykorzystasz zasoby zespołu i odciążysz głowę, która do tej pory musiała o wszystkim pamiętać. Oczywiście system rezerwacji można wdrożyć na wiele sposobów i nie każdy będzie przynosić efekty. Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał tego rozwiązania.
Co kalendarz wizyt online zmieni w Twojej firmie
Nieważne, czy prowadzisz kilkuosobowy zespół, czy jednoosobową działalność. System rezerwacji wizyt online zdejmie z Ciebie obowiązek pamiętania o wszystkim i ręcznego zarządzania terminarzem. Jak to wygląda w praktyce? Do podstawowych zalet takiej aplikacji należą:
- obsługa rezerwacji przez cały czas – Twoi klienci mogą się zapisywać na wizyty także po godzinach pracy np. Twojej kancelarii czy salonu kosmetycznego;
- automatyczne powiadomienia – dzięki temu część Twoich klientów po prostu nie zapomni o wizycie;
- mniej pomyłek – wiesz, jak to jest, kiedy zapisujesz coś w pośpiechu, a potem nie wiesz, o co chodziło. Kalendarz wizyt online uchroni Cię od takich sytuacji;
- synchronizacja z kalendarzem Google – dzięki temu będziesz mieć wszystko w jednym miejscu, a nie ma nic gorszego niż miliony karteczek porozrzucanych po biurku;
- oszczędność czasu – możesz go poświęcić na rozwój, zadbać o jeszcze lepszą jakość obsługi klientów, ale też zwiększyć ich ilość,
- budowa profesjonalnego wizerunku – część pracy polega na ciągłym udowadnianiu klientom, że warto zaufać Twojej firmie. Jeśli system rezerwacji online będzie intuicyjny i sprawny, Twoi klienci to docenią.
Aplikacja daje jednak większe możliwości. Wystarczy, że je wykorzystasz, a Twoja praca stanie się jeszcze łatwiejsza.
Jak w pełni wykorzystać potencjał systemu rezerwacji wizyt
Co jeszcze możesz zrobić, żeby ułatwić pracę sobie i pracownikom? Jak możesz zwiększyć sprzedaż? Zarządzanie dla wielu osób jest nie przyjemnością, a koniecznym obowiązkiem. Na szczęście są narzędzia, które w tym pomagają. Już wiesz, jakie podstawowe funkcjonalności ma system rezerwacji wizyt. Korzyści może być jednak więcej!
- Synchronizacja kalendarza z płatnościami online – część Twoich klientów przestała korzystać z gotówki. To właśnie oni docenią możliwość szybkiego opłacenia wizyty. Ty z kolei zautomatyzujesz kolejny proces w firmie.
- Sprzedaż subskrypcyjna – wdrożenie abonamentu w formie dostosowanej do Twojej działalności (i oczywiście klientów) to sposób na stabilne przychody, ale też zwiększenie lojalności wobec firmy.
- Własna strona internetowa – spójna wizualnie z Twoją marką, ale przede wszystkim intuicyjna, przystępna i szybko się ładująca. Klientów zniechęcają trudno dostępne informacje na stronie internetowej, wyskakujące błędy oraz wszystko, co utrudnia im rezerwację terminu. Dzięki aplikacji stworzysz sprawną witrynę.
- Aplikacja mobilna – za pomocą różnych narzędzi docierasz do różnych klientów, także tych korzystających głównie ze smartfona. Aplikacja pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż i… lojalność wobec marki. To także wygodne narzędzie do przesyłania spersonalizowanych powiadomień.
- Integracja z narzędziami, z których korzystasz na co dzień – system rezerwacji możesz zsynchronizować nie tylko z kalendarzem Google, ale również z programem do faktur, czy aplikacją do spotkań online.
Dobry program do zarządzania rezerwacjami maksymalnie uprości Twoją pracę. Dostarczy Ci też narzędzia do stworzenia własnej strony internetowej i aplikacji mobilnej. Nie musisz umieć wszystkiego – system rezerwacji jest prosty. Podstawowa konfiguracja zajmie Ci 1 godzinę.